marți, 31 august 2010

Vine toamna????


Asa se pare, dar in suflet vine toamna. Azi is cam trista...si mai ales confuza. De 2 zile am aterizat ...acasa(acasa...oare unde este acel acasa?)...ma trezesc din somn si vorbesc romaneste...o caut pe mama...dar ma uit in jur si nu realizez ca ...is pe alt meridian acasa. Am lasat acolo zilele toride de vara, am lasat pe mama si sufletul meu.

Nu am scris demult nu am avut cum...dar mai ales am vrut sa traiesc clipa , iar seara cadeam obosita...

Se intampla sa imi pierd busola uneori. Incotro?

Aseara am fost la dansuri...m-am simtit atat de straina...ma uitam in jur , un grup de oameni in varsta ce se distrau pe limba lor.Mi-au zis ca ...sa nu mai lipsesc de vreau sa nu-i incurc , pt ca aseara am cam facut dansul varza...pt ca is ba femeie ba barbat...ha, ha... iar cel cu care am dansat ...si-a schimat partenera ca ii era greu sa danseze cu mine. Nu am simtit deloc ca ...fac parte din echipa . Hmmm....posibil sa ma cred inca acasa , sa ma cred in disco sau dansand oriunde auzeam muzica cu sau fara partener...

De lucru nu prea este...bani trebe...ce o mai fi???O fi venit toamna ????

2 comentarii:

  1. Da,din pacate a venit toamna pentru fiecare dintre noi:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea asa este cind fizic esti intr-o parte si sufletul este in alta parte,in tara aici sunt toti apropiati tai,mama frati ,prieteni si tot alaiul de neamuri.Sper sa gasesti o solutie sa unesti sufletul cu corpul.

    RăspundețiȘtergere