duminică, 8 mai 2011

E duminica







Si mergem la biserica. Acolo toata lumea frumos imbracata, eleganta, zambitoare, se saluta toti...





Vorbesc in grupuri mai mari sau mai mici...eu zic ca trec neobservata dar nuuuu...





Am avut auditie pt un rol la un program de tv, cablu. Am reusit sa trec si mi-au oferit rolul. Sa citesc scrisorile venite din strainatate de la cei ce au fost salvati miraculos din accidente sau alte probleme. In engleza desigur. Apoi comentam in coreeana. Sau erau invitati in studio si la fel , faceam parte din cei ce erau "gazda". Apoi aveam zile in care dezbateam comentariile despre cartile religioase.





Si totul incepea cu..."bible reading today passage: Revelation chapter ...etc."





Le memoram versetele sau le citeam pe cele mai lungi....





Nu de putine ori ma"minunam " la propriu de miracole, imi dadea lacrimile cand vedeam prin cate trec oamenii, ma emotionau sincer.





Pe atunci nu mergeam la acea biserica, doar participam in program.





Acum, sunt membru al bisericii , oamenii ma opresc sa-mi spuna cat de miscati , de emotionati au fost si sunt de mesajele mele , de comentariile mele. Programul acela s-a terminat....e in reluare acum, si ma intreaba pe cand partea a doua.





Nu se stie , e voia Lui, banuiesc ca tot asa am ajuns sa fac parte din acel program, ca a fost barca in care trebuia sa ma urc.





Si ma intorc in timp, la vremea cand eram in vacante la bunica si venea ziua de duminica. "Tipa





hainele alea proaste si gate-te fain sa mergi la biserica" spunea bunica. Da...sa ne imbracam frumos , de duminica. Ne dadea si cate o floare sau un buchetel de banutei si mergeam la biserica.





Si acum e frumos, aici avem si program de cantece, dansuri...Praise de Lord!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu