marți, 18 septembrie 2012

Seoul City at night


4 comentarii:

  1. Frumos oras. Pt mine care sunt o fana a coreenilor era si mai frumos daca faceam eu fotografiile,adica mai concret daca eram acolo live.Pasarea malai viseaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu...nu am reusit sa fac nimic din ce mi-am propus...insa...vreau sa te aud din nou la radio...cum depeni amintiri...am zis ca trimit mail cu bannerul de la radio...nu am reusit...sa nu mai stai cu sunshine sus in colt...am zis ca pun blogul pe site-ul radioului si iar nu am reusit....dar trebuie sa rezolv problema...astept postari noi...sa ne povesteti ce ai mai facut...azi ma gandeam zambind ca am reusit sa ne vedem...fix cel mai indepartat om din echipa radio care mi-a devenit un prieten de suflet l-am vazut...am stat la taclale...acum imi trecea prin minte ca,poate,Cel de Sus va face in asa fel incat sa ne mai intalnim odata...pana ne reauzim te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere