luni, 3 decembrie 2012

Cum sa uit...

Of Doamne ce fac! Pai m-am luat cu barfa si am uitat ca am mai sarbatorit ceva f.important. Ziua Romaniei !
Dar am o scuza, pt aici am sarbatortit-o pe 29 nov.Am fost invitati la ziua oficiala organizata de ambasada Romaniei. Chiar daca a fost in miezul zilei, am gasit cativa dintre noi timp sa mergem acolo si sa ne felicitam.

Iar pe 1 dec m-a sunat Mariana sa mergem la o portie de ardei umpluti , asa ca...acasa , dar am avut musafiri si nu am putut sarbatori asa , mai intre noi.

2 comentarii:

  1. Offff,mi-sa luat o piatra de pe inima ,imi pare bine ca esti sanatoasa,ca boala a fost invinsa .Te astept acasa la saniusi si la alte cele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Departe de casa,1 decembrie e mult mai bogat in semnificatii si trairi decat pt noi, cei care am sarbatorit la "locul faptei".Pt noi inseamna o banala zi libera in care(in functie de vreme)ne zgaim la festivitatile organizate de primaria din fiecare localitate,sau stam tolaniti la tv picotind cu vreo aluna rontaita la masea.

    RăspundețiȘtergere