vineri, 15 februarie 2013

Vreti un geamantan plin cu dolari?

[01:00:05] James N Mattis: well,this is a very important bag because it contained the sum of usd 20,000000


[01:02:22] James N Mattis: the money was discovered and concealed in barrels with piles of weapon and ammunition at the toughest taliban held location during a rescue operation.

[01:03:27] James N Mattis: no compesation can make up for the risks we have taken with our lives in this hell hole and bullets flying zone

[01:04:02] James N Mattis: the money was concealed and was delared as my parcel

[01:05:09] James N Mattis: with the red cross society/united nations

[01:06:57] James N Mattis: the funds was evacuated with other relief materials to south africa through the united nation office of foreign disaster assistance
pon arrival in souh africa the consignment is keep in the OFDA ware house and declared as relief materials awaiting further directives from me for final delivery


[01:10:50] James N Mattis: i will direct you how to contact the united nations office in south africa as the beneficiary/my partner so that they can deliver to you before my arriver
all you have to do is to follow my instruction and the box will be belivered to you without any probelms. 

Cam asa arata discutia avuta pe Skype cu ...cineva, poate fi oricine. Dar el spune ca e general in armata americana.
Tradus ar fi sa primesc eu aici in Seul acest geamantan al lui , ce va ajunge inaintea lui(acum e undeva prin Afganistan). La inceput a fost simpla vorbarie , cat de greu ii este, singur , divortat ca il insela nevasta in timp ce el lupta pe fronturi straine, bla , bla, ...si in poza arata destul de batran si autoritar, general de! Apoi a zis ca va veni in concediu aici si daca il pot ajuta cu ceva f simplu. Si aseara aflat ca acel bagaj contine asa 20 mil dolari a lu Bin Laden, descoperiti in raid de salvare a unor soldati.. Erau asa ...printre obuze si munitie. Tipu , asta de zice ca e general, a zis ca e o recompensa ca isi risca viata printre gloante ce zboara ca mustele peste tot. Asa ca si-a adjudecat banii ce au ajuns cu alte materiale de ajutor la sediun U.N din Africa de Sud.
Si urmeaza partea unde zice ca ma invata pe cine si ce sa zic(ca asociat al lui) sa primesc aici geamantanul miliardar.Ultimul rand spune ca daca urmez toate instructiunile , va ajunge la mine FARA PROBLEME.
I`am zis io ...pai daca is bani cinstiti, la ce naiba nu ii ridica el?  Cine is io? Si zicea de incredere. Hmmm....
Apoi mi-a cazut fisa. Ca io is aia proasta , ca toate info le are din contul meu. Cine naiba ne pune sa dam toate relatiile asa, nesiliti de nimeni in lumea asta virtuala ce uite, are rechinii ei. Sigur ca no pb !!!
Aici scenarii se pot face multe. Geamantanul e real, dar naiba stie ce o fi in el, daca trece de vama, daca nu , puscaria te papa, daca trece  , te papa mafia ce te asteapta la usa.  Nu conteaza pe care il alegem , situatia e clara. Mafioti on line ce asteapta sa le pice prostu sau proasta in plasa.
Si va intreb....ati primi geamantanul cu bani????
Pb e ca si-au schimat un pic povestea, din aia cu mostenirea brusca a nush cui si care te roaga sa il ajuti sa-si recupereze banii din cine stie ce banca. .
Am pus aici povestea, sa va previn cumva , ca nu e lucru curat cand te cauta cineva sa-ti ofere un geamantan (sau cont) cu bani. Eu spus un mare NO , THANKS!!!! I AIN`T SO STUPID!!!!

3 comentarii:

  1. Incurcate sunt caile "mafiotilor",se preteaza la toate tertipurile.Eu nu as dori nici un dolar.Vreau o viata linistita ca cea pe care o am acum,cu sanatatea si bucurile zilnice!Bine a zis interlocutorul"NO , THANKS!!!! I AIN`T SO STUPID!!!!"Weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi asa am fost educati :nimic nu vine gratis,totul trebuie platit intr-un fel sau altul ,asa ne-a invatat si viata.Cum sa primesti un geamantan de bani,asa din senin?Cum are cineva curajul sa mi-l trimita ?Daca o sa fug cu ei ,undeva intr-o tara ,uitata de lume ,unde voi trai ca un pasa tot restul vieti?Intrebari ,multe intrebari ,care si le pune un om cu capul pe umeri.Eu nu as vrea un asa ,,cadou",mai bine sarac si curat,sa traiesc in liniste,fara sa ma uit tot timpul peste umar,cat am ,sunt multumita,cel mai mult imi doresc sanatate,mie si alor mei,poate daca voi primi un geamantan cu sanatate,cred ca nu il voi refuza,asa ca Jeny draga te citez:NO , THANKS!!!! I AIN`T SO STUPID!!!! Pupici cu sclipici......

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere