luni, 1 aprilie 2013

Ploua...

Ploua de azi-noapte, a inceput asa de ziua prostelii cu udatura. Dar nu e rau deloc , si desi ploaia nu e curata acum , particule de praf adus din desertul Gobi din China coboara odata cu ploaia, sper sa spele macar urmele iernii si sa aduca vreme mai calda. Ploua ...e melancolie si poate tristetea ca au trecut deja 3 luni din anul acesta, parca lasindu-mi senzatia ca nu am facut mai nimic.
Si cum statul acasa nu ma face prea fericita , mersul la servici e alternativa. Ma recreez zic eu , vorvind cu colegii si clientii. Dar mai ales rad. Si simt ca traiesc. Ca imi place sa rad nu e o crima, dar sa mergi la servici pt asta ... si mi-ar place sa cred ca nu sunt singura.  Parca il aud pe al meu sot duminica seara" of, maine iar la munca..." Offff!!!! deci e clar cata distractie are el acolo. Si multi merg parca la ghilotina la servici, dar mai ales fac ceva ce nu le place. Si ce e trist, este ca merg la universitati unde nu au nici o chemare pt ca asa vor parintii, ca e o slujba bine platita (va fi), ca nu au medii pt ceea ce vor, etc...Si pierd ani din viata invatand ceva ce nu le place , apoi o viata mergand cu fete cenusii la un loc de munca ce nu le aduce satisfactii , decat poate materiale.
 Pacat, mare pacat, dar e viata lor si ma intreb de ce m-o interesa pe mine. Doar pt ca nu as vrea sa vad oameni cenusii irosindu-si viata asta unica , si culmea , tocmai acesti cenusii ma judeca pt ca am un servici mai de ...clasa de jos. Treaba lor, singurul lucru ce il fac e sa le zambesc si ....sa ii las cu gandul superioritatii lor.
Ploua afara , ploua si in sufletele unora. Ploua , dar in casa e cald si bine, pisicile s-au lungit pe podea si dorm .....Eu ,  ma pregatesc de mers la munca.

Un comentariu:

  1. Buna...,Jeny sper ca esti bine!Caut zilnic postarile tale,negasindu-le am decis sa-ti scriu si sa ma asigur ca esti bine.Sanatate si impliniri marete!

    RăspundețiȘtergere