marți, 29 octombrie 2013

Azi ...

Azi am fost libera. Asa ca am zis sa recuperez ceva din treburile lasate deoparte. Si sa merg sa imi revad "colegii" de la firma ce importa vinuri din Romania. Colegi pt ca ...inca mai folosesc cartile de vizita facute de firma unde functionez ca ...director cu promotia vinului romanesc. Am gasit si lume noua acolo la birou , si vinuri noi importate. Dar interesant este ca am gasit o ...scrisoare ce a venit din Japonia pt mine ! Cum pe cartea de vizita e adresa firmei a ajuns acolo. Si ma gandeam ca o fi vreun prieten din tre cei cu care ma intalneam la festivalurile de mers. Dar mare mi-a fost mirarea sa vad ca nu. Expeditor : Hiroshi Irita. Hmmm...desfac plicul si gasesc o poza.

Facuta poza acolo la expode medicina traditionala din Sancheong.  Si scrisoarea ce zice asa...." darga Jeni , apreciez cu adevarat bunanatea cu care ne-ai invatat despre terapia din salina si terapia cu plante medicinale din Romania ,la expozitia internationala din Sancheong , pe 13 septembrie.  Sunt interesat sa invat mai multe despre aceasta terapie.
Eu lucrez la o farmacie in Japonia si studiez medicina alternativa din alte tari.  Iti trimit si o poza ce am facut-o impreuna acolo. Multe multumiri. Hiroshi Irita."""'
Frumos!!! nu ma asteptam ca sa primesc vreun semn de la careva, mii de oameni au trecut pe acolo...
Azi am primit un dar frumos...
Si trebuie sa scriu despre acel festival. Datorez asta oamenilor minunati ce i-am intalnit acolo .

Un comentariu: