joi, 26 martie 2015

Ziua de azi

Aseara inainte sa termin aici la restaurant treaba imi faceam planuri ce trebuie sau ce as vrea sa fac maine . Sa vin devreme sa fac paine, sa matur un pic prin sala , sa mai aranjez pe ici pe colo...sa fiu pregatita pe cand vin clientii.
Dar uite ca ziua de azi nu a tinut cont de planurile de ieri. M-am trezit dimineata cu o mare durere de cap si o senzatie de voma de abia vedeam sa merg .  Am reusit sa bajbai sa iau ceva pastile si m-am tarait inapoi in pat. Am atipit visand cosmaruri...si in jur de ora 1pm am reusit sa imi revin cat de cat.
Ce sa fac din cele planuite...era tarziu plus ca inca persista durerea de cap si de mancat ceva nu prea imi vine...
Interesant ca viata nu e asa cum o planificam noi . Isi vede de ale ei planuri.Degeaba ne zbatem sa fie dupa noi, ne agitam si ne stresam ca nu putem face asa cum vrem si ce vrem.
Ce sa fac acum? Ceea ce pot si ceea ce ...va fi in ale vietii planuri . Ca de ale mele s-a ales praful.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu