duminică, 5 aprilie 2015

Energia sufletului

Universul e tot o energie. Energie ce calatoreste cu viteza luminii, zboara, alearga, inoata, sau pur si simplu creste spre zenit din radacini.
Energia vie a unui copac se transforma in energie calorica , intr-o mobila ce ne umple casa de frumos, energia animalelor  pe care le mancam la pranz sau cina se transforma in energie calorica ce arde in trupul nostru ....
Energia noastra , a celor ce ne numim fiinte umane vine din interiorul sufletului nostru, se transforma in ganduri, sentimente, dorinte.
Toate aceste ganduri pun in miscare energia Universului.  Calatoresc prin eter , sunt atrase sau respinse de antenele receptive ale altor suflete . Pana si animalele simt gandurile noastre. Se gudura pe langa noi sau ne musca....
Cum antena are doua functii de a emite si a recepta semnale, tot asa si noi , trimitem si primim ganduri.
Ma tot intrebam de ce atunci cand sunt trista, amarata, suparata, toate erau pe dos si nici boii nu-mi trag?  Pentru ca primeam semnale in conformitate cu starea mea, cu ale mele ganduri triste. Vedeam lumea in negru , pt ca eram neagra in suflet , ma agatau oameni cu fete agresive parca, cu gesturi agresive. Unul nu zambea in jurul meu....
 Filozoafa sunt de cand ma stiu , in scoala generala colegii imi spuneau ca sunt mai rau ca Socrate, ca ala macar era batran.
Ce sa fac daca energia gandurilor mele nu inceteaza sa isi puna intrebari, sa circule prin universul asta infinit?
De o vreme incoace greutatile ce eu le vad si le simt, mi se par fara iesire, nu vad luminita aia de la capatul tunelului. Si alte vesti proaste primesc, alti oameni ce imi cer exact ceea ce mie imi e frica mai mult. De ce ma gandesc ca auoleu sa nu cumva sa ma sune sau sa vina sa ceara ceva, sa ma intristeze cu vesti de care ma tem, de aceea la prima ora ma cauta cineva ca sa imi confirme ca Am primit Exact ceea ce Caut cu Gandurile mele: Teama de ceva !
Dar pot opri gandurile? Imposibil pt ca energia e de neoprit. Singurul lucru ce pot sa fac este sa schimb perceptia lucrurilor si continutul gandurilor. Sa Imi spun ca Va fi Bine, ca Este Bine ! Ca o fata zambitoare ca a mea (!) va primi in schimb zambete .
Daca ma las doborata de intunericul gandurilor negative, voi primi tristete si durere ce Oricum Nu va Rezolva ceea ce eu cred ca e problema ! Ci ma face sa ma indepartez si mai mult de acea luminita.
Interesant cum imi fac singura" autosugestie". Cum ma "mint"singura ca e bine....
Alt gand ce il prind din zbor si ce imi taie elanul. Dar oricum intorc povestea si filozofia asta a mea ajung la aceeasi concluzie: " Energia sufletului este indestructibila, ea exista si depinde de fiecare in ce directie ne va duce!"
Azi e luni e o zi ca oricare desi noi spunem ca e inceputul saptaminii , eu cred ca timpul e rotund nu are "inceput"sau "sfarsit". Si ca sa imi mearga bine m-am apucat sa astern filozofii alambicate, Cand nu am ce face, zac pierduta in amalgamul gandurilor.
VREAU sa trec peste perioada cand antena asta a mea recepteaza negativ pt ca sunt eu asa. Multi imi spun ca simt ca m-am schimbat. Deci simt! Energia gandurilor se simte desigur. Si eu simt ca m-am schimat si nu sunt in "apele mele". Ma simt asa cum zic eu ca ma simt . Stiu Acum ca nu e usor sa iesi din mocirla gandurilor negre. Dar nici imposibil. Si daca vreau sa imi gasesc pacea si linistea sufletului, Trebuie sa ma "mint" frumos!
Pt ca imi este dor de soare, de zambetul florilor(interesant cum aseara vedeam in prim plan copacul gol si negru si nu minunea inflorita de langa el), de iubire si o imbratisare sincera mi-e dor. Cum sa le am daca nu ma gandesc la ele???

2 comentarii:

  1. Sunt asa fericita ca ai revenit,incat tristetea ce razbate din randurile tale nu a reusit sa ma faca sa lacrimez alaturi de tine.Sunt fericita ca nu ne-ai uitat si sunt fericita ca respiri.Doar daca traim putem sa facem filozofie,doar daca traim putem sa speram la mai bine,doar daca traim putem sa evoluam,spiritual sau in alt mod.Sunt fericita ca esti din nou langa noi cei care ne-am gandit mereu la tine.Nu toata lumea te judeca.Eu, de exemplu te iubesc din tot sufletul ,ca pe sora mea.Jeny,dupa ploaie vine soarele...dupa noapte vine zi,dupa rau vine si binele(desi acum nu-ti prea vine sa ma crezi).Chiar daca acum te invarti intr-un cerc din care nu mai speri ca poti sa iesi,iti promit ca lucrurile vor intra pe fagasul lor normal,iar tu vei iesi din asta mult mai profunda si mai matura.In viata toti gresim,nu e nimeni perfect,iar daca trebuie sa platim pt greseli sa sti ca nu ni se da mai mult decat putem duce.Capul sus,Jeny!Lucrurile se vor aranja si se vor linisti cand te astepti mai putin si cand crezi ca nu mai e nimic de facut.Iti multumesc pt ca esti iar alaturi de noi ,cei care te apreciem si te iubim asa cum esti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana m-ai lasat fara cuvinte. O MARE incurajare . Multumesc.

      Ștergere