sâmbătă, 9 mai 2020

Cui ii este frica de ?

 Cui  ii este frica de mine? 
Azi am avut un schimb de comentarii pe fb, referitoare la decizia de a purta sau nu masca. Eu consider ca dupa toata aceasta mascarada de stiri "halucinante" cu cifre de oameni ce mor DOAR de covrig si nimic altceva(au disparut brusc toate alte dureri si boli , toate fisele medicale dau acelasi egal=covrig la decese), deci cea mai mare pierdere a oamenilor este LIBERTATEA! 
Liber de a gandi, de a circula, de a iesi la soare, de a imbratisa o alta fiinta umana, de a simti iubirea, liber de a nu accepta stirile lor, manipularea lor, liber de a muri din dragoste de viata reala , nu impusa. Liber !
 Apoi se pare ca intr-adevar scopul lor este atins. Poate mai mult decat se asteptau ei. Toti urmeaza fara cartire comenzile lor: poarta masca, stai la 2 m (ce se pare ca nu sunt deajuns) , stai in casa, nu te asocia, aduna , in grupuri, nu merge la biserica, la nunti, la inmormantari, nu scrie nimic nicaieri despre ceea ce gandesti si este contrar planului lor, nu iesi decat sa cumperi strictul necesar, nu merge la munca, nu si nu si nu !!!!
Ei , cum eu am zis ca sa poarte masca cine vrea, sa lase la alegerea fiecaruia, un domnisor cu doctorate, m-a trimis sa stau in padure, sa nu "infectez" lumea cu virusul meu asimptomatic(stie el asa ca eu il am pe undeva si ii dau drumul de oftica si din ganduri criminale). Nu e rea ideea, mi se pare minunata si de preferat statului in cusca si cu botnita. Sa nu zic ca natura e mult mai inteleapta ca toate diplomele doctorantilor. Din pacate nu pot ajunge in padurea mea, nu am libertatea de a ajunge acolo.
Toata lumea e ferm convinsa ca TOTI suntem virusati, unii asa asimtomatici, doar testele alea extraordinar de "corecte" te pun in randul lumii , adica esti intact si negativ! Cuvantul pozitiv se va exclude din vocabulare. Teste ce ofera mult visata speranta ca vor mai trai "o viata". Oameni ce asteapta cu infrigurare miraculosul vaccin, ce ii vor face nemuritori. 
Da, nemuritori , pt ca frica si groaza mortii a pus laba pe cei mai multi, le-a ucis orice simtamant de compasiune, de iubire, de intelegere,de ratiune, le-a ucis sufletele. Oameni ce vor face orice pt cateva zile in plus de viata. Orice! 
Nu mai e nevoie de arme nucleare, de pusti si alte metode de intimidare, frica este deajuns. Si supunerea totala . Pt "miracolul"ce le va fi oferit daca asteapta cuminti , la 2 m unul de altul, in custi si cu botnite....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu