duminică, 21 noiembrie 2021

Iubitul meu infractor-voiajor

 Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand imi aduc aminte de iubirile tineretii ma apuca un fel de jind ... Pai? Tineri eram, frumosi eram, liberi ca pasarea cerului eram, plini de hormoni nabadaiosi eram...povestile de amor sub clar de luna pe malul unei mari negre erau ca valurile inspumate...

 


...Terasa discotecii din Saturn, seara frumoasa de vara, muzica misto si plin de tineret ce invadase ringul de dans. Dansa fiecare dupa propriul stil, unduiri,scheme laborioase , zbantuiala...multa voiosie , rasete, priviri galese sau tintite drept in albul ochilor, dadeai roata cu privirea pe la mese... La o masa stateam si eu cu o amica, ne hlizeam la cate unul, sorbeam gratios din cocktail-uri. 

-Dansati va rog?  aud o voce susurand la urechea mea. 

Pai sa ratez,  tocmai eu care topaiam cu scaun cu tot? Am fost in bratele lui in doi timpi. Ca era un  tango lentooo...Imi saruta mana cand se termina dansul si ma duce la masa ca un gentelman sadea.Wow! Ce galant baiatul! Incepe iar zbantuiala, muzica aia misto a anilor `80... pana la urmatorul blues, cand ma invita iar la dans. Ma uit la el , il studiez subtil, mai nu arata rau deloc. Inalt, cu bicepsii la el, parul carlionti si negru, ochii te cumparau si te vindeau. Vazut, placut, adjudecat!

 ...Au continuat serile prin discoteci,  dedicatii muzicale: pt cea mai si cea mai!...ma facea sa ma simt ca o printesa, ma  ducea in brate pana acasa, mergeam la plaja unde ne zbenguiam in valuri, radeam si ne iubeam tiganeste in lumina lunii mangaiati de adierea brizei intr-o mare de smoala ca oglinda. Ma simteam iubita!

   Si uite asa m-am amorezat de al meu gurita! Eram lulea si alta pipa indragostita. Pai al meu gurita era tigan,  unul cu carte si stilat, ce stia mai ceva ca altii bunele maniere si cum sa faca o fata sa se simta imparateasa.

 Lucram la un restaurant in bucatarie, o zi cu o zi. Venea la mine cand lucram , apoi a inceput si el sa lucreze acolo ca ospatar. Toti stiau sa suntem iubiti. Traiam un vis de iubire colorat in roz bonbon, zburam pe aripi de curcubeu. Dar, acel dar! 

...Intr-o seara, gurita al meu dansa pe terasa restaurantului. Langa el serpuia o diva, numai opturi era toata si el o tinea sa nu cada. o invaluia cu bratele. Nu vad bine, nu se poate imi zic, nu e el. Si...Mi-a zis sa plec singura acasa ca el vrea sa mai stea.  Sa fac scena de gelozie, sa ma infig in pletele divei, sa ii dau vreo doua palme si un sut in cur lui...ma faceam de ras in fata colegilor. Ei, o fi vreo pasa trecatoare zic si plec trista spre casa . M-o apucat plansul, adica ce , gata se lipeste de prima serpoaica, acolo unde ne stiu toti, si mare palalaie ardea in inimioara mea. Las ca ma razbun io,Casanova! faceam planuri si iar ma apuca tristetea . Speram ca maine va veni zambitor, sa ma ia in brate si sa uitam de diva. Speram...Dar a trecut o zi(eram libera) si inca una...nici o veste. La servici nu a venit , ma intreaba seful de el. Habar nu aveam pe unde umbla gurita al meu! Pai ce erau selfoane atunci sa ii caut pe google map? Sa vezi coate si susoteli intre colegi, ca l-au vazut cu "aia" prin statiune, erau ca doi porumbei. Eu ma retrageam intr-un colt sa plang de oftica si sa imi ling ranile tradarii.

...Sa fi trecut vreo 4 zile, de tristeti si lacrimi ascunse,ma cheama seful in birou. Mai era un domn ce s-a prezentat: 

-Sunt capitan X la sectia de politie Mangalia. Trebuie sa vorbim.


...Si a inceput povestea!!! Aia despre iubirea mea bengoasa numita gurita! Dupa interogatoriu si intrebari: unde, cum, de cand, pe unde , ce am facut, daca stiu unde e acum ...nu intelegeam ce naiba se intampla. Si mi-a spus dom`capitan:

-D-soara , apoi gurita al tau e infractor voiajor! (what???)

Il cautam demult, a talharit  fetele, de  care se "indragostea" si pe care le cucerea, ca apoi sa le lase fara bani si alte bunuri. Pai si ce treaba am io? Pai zice , acum 4 zile(seara aia cu unduiri serpesti imi aduc eu aminte) a plecat cu o fata , a stat la ea vreo 3 zile in hotel, cand a iesit fata ieri de la dus, pa, gurita ! pa lantisor de aur si inele, portofelul gol pusca! 

Cred ca aratam haios cu gura cascata , fara grai, cu ochii cracanati ca cepele undeva aiurea!

Cam prin toata tara a lasat fetele fara bijuterii si bani si cu inima fripta. Se mira capitanul ca pe mine nu m-a jefuit, desi a fost la mine acasa. Norocul meu a fost diva, zice el, ca poate ma lasa cu casa goala!

Dar cireasa de pe tort a fost alta! Gurita al meu era insurat!!! Avea nevasta pe care a parasit-o la o saptamina dupa nunta. Care il asteapta si acum! Se pare ca a luat numele ei de familie ca sa scape de urmarire. 

...Am iesit din birou ca un zombi, dupa ce am scris declaratia,nu vedeam nimic nu auzeam nimic. Ce??? Gurita al meu e infractor cautat de politie prin mai multe orase, e si insurat? Are nevasta ce il asteapta saraca acasa? 

Plangea si halatul de pe mine . Nu imi puteam stapini lacrimile. Vai saraca, ma compatimeau colegii, ce teapa a luat! 

Si dupa vreo trei zile , ma cheama iar seful ca a venit domnul capitan. Sa ma anunte ca l-au prins , pe undeva prin Fagaras, cand incerca sa vanda lantisorul furat . Gata cu voiajul iubitului meu infractor! A fost garat pe undeva.

Nu mai stiu nimic de atunci despre el, pe unde si ce o face, ce iubiri o mai fi avut si cate inimi o mai rupt...

...De cate ori merg la mare in Saturn si ma plimb noaptea pe mal, vad si acum doi tineri ce se iubesc tiganeste printre valuri...


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu