sâmbătă, 23 aprilie 2011

A venit primavara~!













Da ,a venit primavara , pomii au imbracat haine de sarbatoare. E o splendoare pretutindeni, flori albe, roze, parfumul lor ma imbata. Ne-am plimbat pe aleea ppomilor in Yoido ...nu pot crede ca atata frumusete e in jurul meu.







Mi-am adus aminte apoi, de pomii infloriti, de zborul diafan al fluturilor, de matasea ierbii si mai ales de pacea si linistea, iubirea ce o simteam emanand de pretutindeni....din visul meu , visul dintre viata si moarte. Asa e Paradisul !







Avem aici pe pamint , paradisul nostru, doar ca pacea , linistea si iubirea lipsesc. Pai, da! ca unii te impind sa faca o poza, altii mai te calca pe bombeu, unii rad, altii tipa, unii se cocoata in pomi sa prinda in cadru mai bine florile, altii mai iau o amintire mica, o ramurea incarcata de gingase flori...plus mizeria ce ramine dupa plimbarea nostra ...







Of, aici avem acest paradis cateva zile, a venit ploaia , apoi vantul a nins petalele florilor in cele 4 zari...un paradis pe care il asteptam in fiece an , gandind la ...ce?







As vrea sa-mi umlpu sufletul cu acest pradis ! Sa-mi ajunga tot anul . Si nu pot uita ca acel Paradis ce e acolo ...sus e vesnic!!!!







Iar ceea ce am simtit cand am fost acolo, e greu de descris. Dar se pare ca inca nu era vremea sa las ...paradisul de aici. Pt care sunt recunoascatoare si ma bucur de fiece gaza, petala de floare , tril de pasare si zbor de porumbei.

Un comentariu: