joi, 4 august 2011

Libelulele













A fost cald, frumos, plin de libelule. In Muju.pentru 3 zile am fost in Statiunea montana Muju. Desi ploua in toata tara, acolo a fost soare, racoare. Numai bine pt o mini-vacanta. A doua zi a fost pt activitati sportive. Frumos...am alergat, apoi sa vezi lungana de de mine taraindu-se , catarandu-se si mergand taras prin tuburile si toboganele alea umflate....ce numai pt marimea mea nu erau. Mi-a trebuit ceva vreme sa ies din inclestarea tuburilor alora..ha..ha. Din pacate nu am reusit inving...era relay, si cei dinaintea mea ramasesera prea mult in urma. Dar a fost frumos, mai ales ca totusi echipa "albastrilor"a invins.A mea.

Seara program de cantece si dansuri, pana dimineata la 1. Am aprins baghetele ce sclipeau in culorile curcubeului, focuri de artificii...Haleluia!

Dar cel mai interesant a fost ...lilbelula! Un nor de libelule cobora din cer si se aseza pe mainile, pe capul sau...nasul nostru. Stateau pe degete pana te scuturai ca iti amortea mana. Toti eram plini de libelule ce nu pareau sa se sperie de noi.

Dumnezeu face multe minuni, eram ca intr-o oaza de soare, de liniste , de pace. Ploi, vant, furtuna...nimic din toate acestea. Doar libelule. Si noi inaltand rugi LUI. Si aducandu-i multumire.

Ne-am balacit si in paraul de acolo, asa imbracate in pantaloni scurti si tricouri. Seara ma cam "tinea" pielea...

Pe drumul spre Seul am alungat ploaia, ce a inceput sa cada iar dupa ce eram deja acasa.

A fost tabara de vara Manmin Church din Seul.

Un comentariu:

  1. Bravooooo,te admir c a mergi in tot felul de tabere ,excursii,asa cunosti tara carea te-a adoptat.Ha ,ha ,hy, hy,intr-o masa de oameni cu pielea galbena si ochii mici,apare si o,, libelula"blonda cu ochi verzi si picioare de trei metri,oricum bravoooo.

    RăspundețiȘtergere