vineri, 18 mai 2012

Espresso..

Cum provizia de cafea adusa de acasa e pe sfarsite, am gasit o solutie. Fata a cumparat o masina de espresso, cu conditia sa-i fac cafea. Are pastile diferite, cu sau fara cafeina, mild,milano espresso, etc. Plus ca pot face si preparate diferite, capucino, machiato...hot sau cold.
Cafeaua e de la Tchibo. Germania.
 Azi am facut cafea mocha cu gheata si frisca. Fata m-a intrebat daca e cumparata...ca tare bine arata ....E delicioasa!!
 Si maine incerc sa fac cu steam milk si foam milk cafea.

5 comentarii:

  1. Uau ,vin si eu la o cafea ,pragateste vin si eu,cu primul avion.Pupiciiiiii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept la terminal cu ceasca pregatita. Azi am facut cafea nachiatto cu caramel, am scapat si o picatura de coniac, e super, tot cu gheata ca numa 28 de grade au fost azi. Pup

      Ștergere
  2. Fain aparatul.Vreau si eu unul cat de repejor.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Dia. E fain ca prepara repede si poti schimba meniul in fiece zi. Te astept la o ceasca de cafea ice sau fierbinte . Ms de comentariu. Pup

      Ștergere
  3. jeny,ai grija ,mai bine ia boabe si macina-le,e cea mai sanatoasa cafea.Iti trimit si o reteta de preparat cafeaua in vreme de criza:




    http://mihaimarin.wordpress.com/2009/04/22/cafea-in-vreme-de-criza/

    RăspundețiȘtergere