luni, 7 ianuarie 2013

Gerul Bobotezei

De cand ma stiu , cand ma refer la frig, cel mai ger e cel al Bobotezei. Ieri a fost ziua de Boboteaza. Frig, dar mai frig a fost acum 2 zile... Si am fost la biserica. Frumoasa slujba de sfintire a apei. Dupa ce parintele a sfintit apa, a luat busuiocul si ne-a stropit pe toti. Aici nu vine preotul cu crucea, de aceea pupam crucea in aceasta zi, de Boboteaza. Si cum nu este o tara crestina prin definitie, apele raului Han , ce e inghetat bocna , nu stiu daca le-a sfintit cineva. Si cum gasesti tot felul de biserici aici, catolici, ortodoxi, protestanti, adventisti, babtisti, presbiterieni , sa nu mai zic de cele ce se cred "ale lui Dumnezeu , ei fiind alesii",), nu stiu ce s-a organizat in alte biserici. Ma gandesc ca fiecare biserica isi sfinteste apa ei.
Si cum nu mi-am luat sticluta de acasa, am golit o sticla de suc rapid  si pus apa sfintita. Dar am vazut lumea cu frumoase sticlute , si am aflat ca sunt de cumparat la biserica. Bunnn, asa mai da. Scrie in greceste":aghiazma".
Azi e sarbatoare, e Sf Ioan. Nu avem pe cine sarbatori aici, dar urez tuturor ce poarta acest numa La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu