miercuri, 13 mai 2009

Felicitari !!!


Bravo CSS Tg -Mures! Bravo Iulia David!

Felicitari echipei de volei junioare a orasului Tg-Mures! Junioarele din echipa de volei CSS au castigat anul acesta medalia de aur. O medalie binemeritata ce reflecta munca depusa de tinerele si talentatele voleibaliste. Din aceasta echipa de aur face parte si verisoara mea, Iulia David. Dar bucuria e dubla , caci Iulia a reusit sa castige si a doua medalie de aur la nationale, cu echipa de cadete a aceluiasi oras.

Dubla campioana!! Bravo Iulia!

Iulia e cea mai mica dintre verisori, pe care mi-o amintesc cand era de 2 luni , plangea mereu si nu voia sa manince deloc. De matusa mea saraca spunea ca va muri fetita ei de inanitie. Si ...acum e o tanara inalta , o atleta de elita . Deci eu asa o stiam, caci viata ne-a purtat pe carari ce nu s-au intersectat prea des. Si diferenta de varsta e de 25 de ani intre noi. Cand am revazut-o dupa 15 ani...parca ma uitam in oglida timpului, si ma revedeam eu, alergand dupa mingea de handbal ,caci eu alesesem hanbalul , dar din pacate problemele de sanatate nu m-au lasat sa-mi continui cariera.

Dar asta vara am regasit o Iulie ce era in cantonament cu echipa natioanala de volei, dar preocupata de rezultatul examenului ce tocmai il daduse pt intrarea la liceu, si nu stia daca a reusit, in ce clasa va fi...ce colegi va avea....cati dintre colegii vechi vor fi cu ea...cu ce medie...intrebari ce erau importante pt ea. Caci Iulia e si o eleva model, cu rezultate foarte bune la invatatura. Am fost eu cea care am vazut ca era a doua intrata pe lista liceului , ea a fost un pic dezamagita , la talefon asa mi-a parut, dar eu ma umflam in pene....

E greu la nationala mi-a zis, cand s-a intors, extenuant, dar sunt sigura ca intr-o zi ii vor fi deschise portile si acolo.

Felicitari draga Iulia ! Succes iti doresc si la scoala si la volei. Te imbratisez cu drag, din tara "diminetilor calme".


Un comentariu:

  1. Va felicit fetelor ... Am fost si eu la meci anul trecut si mi-a placut foarte mult cum ati jucat .... si eu joc volei de un an si acuma sambata avem si noi meci de volei cu Tg.Mures ... categoria 12-14 ani :d ... Va mai asteptam la Sovata tot asa invingatoare cum v-am vazut ultima data ... Andreea , Sovata , 13 ani :D

    RăspundețiȘtergere