duminică, 10 ianuarie 2010

Doi romani


Am fost la petrecerea de sfarsit de an la educatorii ce au grija de copii speciali, autisti. Si acolo am dansat dansuri folclorice din diferite tari. Si desigur ca nu se putea decat in costum national. Era asa de frig afara, mi-au inghetat ciolanele, dar s-a meritat. Am pus poza sa vedeti ce bine ne sta...eu si profesorul ce ne invata dansurile aici in Seul la YMCA. Si care la vara vrea sa stea cateva saptamini in Romania sa invete dansuri traditionale de la vatra satului. Sa speram ca ne vom realiza scopul.

2 comentarii:

  1. Pe tine team vazut imbracata in koreanca ,acum vad un korean imbracat in roman,ii sta foarte bine ,doar gasestei si o pereche de pantaloni albi,tu esti autentica ce mai

    RăspundețiȘtergere
  2. salut :)
    primiti cu provocarea?:) provocarea la fericire, noul premiu ce circula in blogosfera. daca vrei sa intri in joc , provocarea te asteapta pe blogul meu,isi face siesta! o zi superba !:)

    RăspundețiȘtergere