luni, 4 ianuarie 2010

La multi ani 2010!


A venit si Revelionul. Am muncit ca eroul si pe 31 dec. Deci unde sa pleci sa faci revelionul mai deosebit? Asa ca daca de Craciun au venit la mine , Nina si copii , am promis ca voi merge eu acolo. Asa ca luat jumatatea, adica tractorasul , prajiturile, salata de vinete la pachet, plus ceva vin si in metrou cu noi. Cam vreo 2 ore drumul . Acolo va veni si Ramona , o romancuta din Motca, deci moldoveanca si ea. Casa s-a umplut de lume si zarva. Copii vreo 4 , cei mari vreo 6 , deci...Si dupa ce am terminat cu pupaturi si plugusorit, am asezat taberele. Ciocanele separat, a zis seful casei. Pus masa si cum Ramona a adus visinata de acasa si branza , de fapt cas, am servit masa ca la mama acasa. Carnita cu usturoi ,sa nu-i treca vreunui vampir prin cap sa se dea la noi, vin fiert cu mirodenii. Si....incepe:5, 4, 3, 2 , 1, ......la multi ani! am sarit in anul 2010. Am intrat cu sampania in mana, cu pupaturi si urari pe 2 limbi. Apoi am incins o hora mare...din Ansan pana in Moldova noastra.

Pacat ca nu am reusit sa transmit live la radio, nu a vrut netul de acolo sa ma primeasca....

Acum sa va spun cum e aici ....pai nu se sarbatoreste ca in Europa.

In centrul orasului este un clopot mare. Dar nu in vreo clopotnita! Nuuu...ci intr-o pagoda. Si acolo la 12 noaptea presedintele si cei din sfatul batranilor bat clopotul . Si lumeee....adunata cu cateva ore inainte la intersectie in fata pagodei. Apoi se retrag pe la berarii si serbeaza .Dar majoritatea sta acasa. Fara sa faca nik interesant. nici la reastaurant nu se tine ca la noi noaptea de revelion , cu ceva organizat pana dimineata decat in cateva locuri , dar am fost odata si am plecat dezamagita.

Aici primul rasarit e soare e important. Asa ca toti dorm, iar cei care nu au ce face , trag o fuga pe malul marii sau se catara pe vreo creasta de munte sa vada soarele. Pai va dati seama , vreo cateva sute de mii de oameni pe un petec de plaja ...inghetati de frig , cu mucii in barba ,asteapta batand din picioare maruntel sa vada soarele , care rasare pe la 9...ha haha ...ca e innorat si nu se lasa asa usor vazut. Am fost si eu odata pe plaja.... doamnee...nu mai fac asa greseala.
Hai noroc si la multi ani!

Partea intai pana aici. Urmeaza ....partea a doua. Maine.

Un comentariu:

  1. Faina petrecerea de Rev, no cam asa e visul meu in ceea ce priveste o petrecere :) acu astept partea a doua :). Te-ai intrecut pe tine insuti astazi :)..ai scris intr-o zi cit in tot anul trecut :) !

    RăspundețiȘtergere