sâmbătă, 16 octombrie 2010

Jump Guro!!!!




Asa se in tituleaza festivalul ce tine 3 zile in zona noastra.Jump Guro ! Guro este un cartier daca pot sa-i zic asa , sau un sector al capitalei Seul , zona industriala , unde muncesc si locuiesc multi straini. Daca mergi pe strada in zona aceea auzi nu coreeana vorbindu-se , ci chineza in majoritatea cazurilor. Muncesc , locuiesc , se distreaza acolo, la karaoke sau prin baruri .


Dar ce se inampla la acest festival? De toate. Maratonul cravatei, aici alergi imbracat la costum si cravata, se adreseaza domnilor ce stau prin birouri si fataie vreo hartie sau nu-si iau ochii din computere.. Se prepara mancare , si cum cartierul e infratit cu Franta, ai parte de ceva creppe suzette sau fripturele, plus alte delicatese coreene ce se papa ad-hoc, la botul calului. Pe scena de langa malul raului se urca si coboara , daca nu uita !! nume celebre ale muzicii coreene.Apoi sunt fel si fel de jocuri... Dar ce s-au gandit ei? sa puna si strainii la ...munca , si au organizat un concurs de interpretare muzica coreeana. Oooo.... Ne-au invitat si pe noi, ca doar locuim aici . Asa ca intr-o duminica a fost preselectia. Tulai Doamne !!! numai 107 concurenti s-au prezentat. Doamne!!! cum tipau cate unele, se mieunau altele, un nene a venit ametit binisor si a facut un circ acolo de am ras cu lacrimi. Unu a facut scandal ca nu-l lasa sa cante la fluier desi i-au spus ca nu e pt instrumente concursul... Chiar daca am avut nr 12 , si am cantat repede, a trebuit sa asteptam sa vedem cine vor fi finalistii. Uraaa!!!! dupa mai bine de 3 ore am aflat ca vom urca pe scena pt finala.


Asa ca duminica urmatoare la ora 4 a inceput marea aventura. O multime de oameni in parc in fata scenei. A fost intai un mini program de dansuri traditionale chinezesti prezentat de trupa formata din ...chinezoaice.ha ha... De data asta am avut nr 4. Acolo pe scena ne acompania orchestra televiziunii, iar juriul era format din muzicieni si interpreti . Am cantat numai prima strofa...ne-au luat un inerviu si...uite ca vine un mosneag ce deschid eportofelul si ne da cate 10 mii de woni. Ooooo....zice ca i-a placut cum am cantat si ca e fanul meu. Am mai avut si alti fani care au scris pe pancarde :Jeni , succes , win !!!!Sarangheio...


Dupa ce juriul a deliberat, ne-am urcat pe scena toti. Am uitat sa zic ca din cei 107 candidati prima oara doar catva am fost din alte tari, restul mama China. Si acum la fel, din 12 finalisti , 7 au fost din China. Ei dar locul 1 a fost pt doamna din Mongolia ce a cantat f frumos o melodie de rock. Noi, eu si Madalina am luat premiul de popularitate. Plus 200 dolari premui in bani. E un inceput... Timp pt repetitii nu prea am avut, Mada fiind eleva , eu profesoara, ea in Ansan , eu in Guro...Poate data viitoare vom fi mai pregatite .


Oricum ...felicitari tuturor.


Si populare am fost pt ca costumul nostru a fost un punct in plus. Toti le-au admirat si pozat.


Ne-a stat bine, am dansat , am cantat am facut admosfera, doar e festival nu? Plus ca ne-am facut cativa prieteni noi , straine de tara ca noi.


Cam asa a fost la concurs....

3 comentarii:

  1. Sa sti ca va statea bine ,acolo pe scena,imbracate in portul nostru national,bravo voua ca ne reprezentati acolo in Korea,sa vada lumea frumusetile noastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere