vineri, 21 ianuarie 2011

Oare?


Azi m-am trezit plangand. Siroiau lacrimile pe obraz. Si suspinam...offf ce vis!!! Eram undeva pe fuga, ne ascundeam , fugeam ca venea sfarsitul lumii, cu toate relele lui, cu boli, si oribilitati. Dar una dintre pisicute s-a imolnavit de o boala ce nu avea leac. Ce sa fac? daca ramineam cu ea, se imbolnaveau toate. Dar era cea mai draga pisi a mea!!! Incercam sa ma departez , sa plecam...dar ea ma privea cu ochii atat de tristi si mieunaaa...singura in lumea aceea rea !!! Se rupea sufletul, plangeam ...Doamne ce sa fac? mi-e draga ca sufletul meu, dar....toate ar fi murit de ramineam. Grea decizie, nu stiam ce sa fac, pendulam intre ele si plangeam....

Oare ce sa insemne?

Gandurile ce nu-mi dau pace, gandul ca mama are speranta ca voi merge sa stau cu ea cat mai e in viata, viata de aici cu familie cu tot pe care trebuie sa o las...

Si zilele, anii care trec fara sa o intinereasca pe mama... sa poata sa ma astepte cativa ani...


Oare faptul ca azi ianuarie 21 , vineri , anul trecut ,ma suna mama dimineata sa ma anunte ca tata e in spital in coma??


Oare faptul ca vazusem la tv cum un pui de pisica nu si-a putut parasi mama ce murise langa ea, ii cara de mancare, o impingea cu boticul sa pape , mieuna sa se ridice, se lungea langa ea si o lingea...

Murise, a mancat o punga in care fusese candva ceva carnita. Greu au luat-o de acolo, dar au luat-o si pe mama moarta. La spital le-au separat. Doamne cum mieuna si se uita cu ochii tristi la mama acoperita cu cearsaf pe masa... Da de o gasi un suflet sa o adopte...si uite cum ne dau lectii "animalele".


Ma revoltam singura , nu sunt de acord cu infasuratul in cateva pungi si pungulite a unei bucatele de orice. La tara eram si cumparasem ceva ce era deja in punga. Dar mi-l mai punea in alta, de ce zic eu?Nu vreau pungi, ele nu se distrug nici arse. Sunt cele mai ne- ecologice. Distrug natura. Mi-a zis ca ...ceilalti se supara daca nu le mai impacheteaza odata !!!! Aproape orice reimpachetat.

Salvez eu natura!!!

Pai mai bine era pestele pus in hartia aia maronie....zice necivilizata de mine!!!

Dar civilizatia ne omoara animalele , si plantele...si pe noi !!!


Oare , ??? care a fost motivul???dar ce conteaza? tristeti fara rezolvare...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu