vineri, 11 noiembrie 2011

E toamna...

A venit toamna....Acopera-mi inima cu ceva...
Multe s-au intamplat de cand nu am mai scris, nu cred ca voi putea recupera...de fapt sa scriu despre fiecare cate putin. Foarte ocupata am fost si foarte obosita. Actiuni dupa actiuni, plus serviciul. Unele au fost pe bani , altele de placere...si uite asa timpul a trecut si e deja noiebrie ziua a 11-a. Ha!!! cica e cea mai norocoasa zi , is numai sase de 1 azi. !!! Mare tevatura, unii cumpara lozuri, sau joaca la loto...dar am auzit una tare rau. Ca unele mamici in devenire , isi fac operatie de cezariana sa nasca azi, in ziua ...norocului astuia cu 2011-11-11 . Doamne oare chiar asa o fi??? sa se nasca copii cu stea in frunte...adica plini de noroc si vor lumina pe firmamentul lumii astea?
Dar tot azi aici se sarbatoreste" pepero day". Sunt  grisine , imbracate in ciocolata , sau nu , goale sau pline cu creme, de toate marimile. Pai da. Au inventat ziua asta a...grisinelor. Pai cica 11 -11,  luna si ziua , arata ca ...betisoarele de grisine. Asa ca azi toata lumea papa "pepero". Eu am primit de la copii , la gradinita. Am tot rontait la ele....Dar pustoaicele se intrec care mai de care sa faca inimioare din cutii de grisine, sau le pun in coshuri frumos decorate, pt baieti...Si nici ei nu se lasa mai prejos, apar cu cate o grisinoaie cat un baston legata cu fundita...
In poza sunt cele ce au ramas...Multe zile se mai inventeaza aici. Dar cu alta ocazie despre ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu