vineri, 9 martie 2012

8 martie

Ziua femeii! De parca o zi e de ajuns sa fie a femeii. Macar de s-ar tine si aceea! Dar aici la captul asta de lume nu prea se intampla nimic. E o simpla zi, ca oricare. Am zis cuiva ca e ziua femii, ca ar trebui sa primeasca un dar de recunostinta, si mi-a raspuns ca da, va primi in ....white day!!! Hmm...14 martie este reversul zilei de valentine, zi in care aici numai baietii primesc ciocolata(iar partea masculina) si au desemnat ziua de 14 martie pt fete sa primeasca...bomboane!!! Cum fac cum nu fac , baietii au priorita si parte de ce e mai bun. Deci eu ziceam de ziua INTERNATIONALA a femeii, ei ii dau cu ziua bomboanelor. Mai e inca mult de lucru . Ce inseamna sa fii peninsula! intra numa ce vesti vrei tu, ce sarbatori vrei, restul se pierd asa...prin marele ocean!
Asa ca nimeni nu se inghesuie sa cumpere flori sau sa dea liber femeii. Mai vorbesc la radio , mai organizeaza SIWA ceva (organizatie facuta de sotiile ambasadorilor ...ha ...ha...deci tot de peste hotare)asa , o masa festiva, dar oare cate femei coreence stiu de aceasta zi?
La mine in familie se lasa cu sarbatoare. Floricele, ciocolata , o masa festiva pt cele trei dame bine ce suntem.Si am ales rata umpluta si coapta in lut. Eeee...ceva ce nu maninci toata ziua. Am facut poze ratei, desi ne-au adus-o afara din oala de lut in care s-a copt timp de 3 ore (de aceea faci rezervare din timp sa nu ti se lungeasca urechile de foame).Umpluta cu orez, castane dulci, curmale, radacina de ginseng, seminte floarea soarelui si dovleac,fructe de gingo.
Si nu se putea sa nu bem ceva. O bautura din caise verzi si aur(da are praf de aur in sticla pe care il bei), iar sotul a servit soju vechi de 10 ani. Desert ne-au dat supa crema de dovleac si cafea.
Am bag in boala prietenele mele coreeence...o fi sotul meu coreean , dar l-am educat dupa legea mea!~
Oops! ce inseamna sa stergi din greseala tot! fara sa ganesc macar , cu o apasare gresit pe buton, am sters toate pozele uauaauaaa......s-a dus rata mea !

2 comentarii:

  1. Pentru ca sunteti cele care insenineaza zilele barbatilor - desi ei se plang dar numai pentru ca asa s-au obisnuit - pentru ca sunteti cele care suflati dragoste peste orice faceti voi si familia voastra, pentru ca sunteti cele care numai cand priviti catre copiii vostri, dati lumii mai multa frumusete, pentru ca sunteti cele care gasesc in fiecare zi timp pentru orice problema si orice nevoie a celor dragi, pentru ca, desi va mai plangeti cateodata, o luati de la capat in fiecare zi, mai puternice si mai hotarate, pentru ca sufletul vostru stie ce e iubirea, cum se daruieste si cum se primeste ea... si pentru tot ceea ce reprezentati... pentru voi timpul se opreste putin in loc la fiecare inceput de Primavara, sa va aduca un omagiu...
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum singura posibilitate pe care o mai ai este sa mai mergi odata sa mai comanzi o rata si sa faci alte poze :))

    RăspundețiȘtergere