joi, 15 martie 2012

Distractie acasa

























Ce bine ar fi sa nu ne uitam la stiri ! Pai daca ar fi sa ne luam dupa ele, nu poti sa mai mergi sa te distrezi nicaieri. Batai, pistoale, raniti , morti, droguri si alte acte de violenta. Ce mai , intrase frica in mine. Unde sunt discotecile tineretii noastre ma gandeam?


Dansam , radeam , ascultam muzica , mai faceam cate un prieten, un cocktail fara alcool asa pana la 18 ani.Apoi ceva usor, ca sincera sa fiu , bautura si dansul nu prea merg. Depinde cat vrei din fiecare.


Asadar, m-am lasat cam pagubasa de distractie. Dar...ce bine ca nu e ca la stiri! Pai ce? tot tineretul roman e huligan?bataus si asa...Nica fara frica?


Am fost la Bucuresti in ultimele zile de concediu, la un bar-grill la prietenul meu in Regie. Muzica , tineri, rasete, plus ca in acea seara a fost si un invitat special Adi Cristescu(sper ca am retinut corect numele). Muzica buna ce mai . Live concert. Fripturi, carnaciori, bere, vin fiert...Frumos , antren. Si da se distrau tinerii frumos, dansau , frumos.


De acolo am plecat la un bar , undeva prin Romana.

Eeeee, muzica latino, canta o formatie din Cuba de baieti si fete tinere, dans de f buna calitate , si aici alpauze Silviei si partenerului.

Dar sincera sa fiu nici Dan si nici Gabriela nu se lasau mai prejos. De fapt aveai impresia ca esti asa ...intr-o familie. Se salutau , toti , se pupau toti. Si am ramas placut surprinsa sa aud ca fetele ce erau imbracate sexi , frumos, umblau cu saruma. Daaa!!! Sarumana , multumim mult, etc...Dau ochii roata , toti rad , danseaza, ce mai se simteau bine. Pe la 4 gata , mergem acasa, si Dan a fost cavaler pana la capat, ne-a dus pe fiecare cu taxiul acasa.

Si ma gandeam, ce bine ca nu m-am luat dupa tv !

Si nici unul cu camera nu era acolo sa filmeze , sa vada ca mai exista si tineri care isi petrec timpul frumos, au si maniere ...

Nuuuuu...doar cei de la stiri is asa...bombastici, cauta numai cazuri negative si fac ca imaginea tineretului sa fie perceputa asa. Rusine lor.!!!

Un comentariu:

  1. Doamne ,ne afundam singuri in mocirla ,romani sunt recunoscuti ca un popor harnic si distractiv,mai sunt si uscaturi ,fiecare padure cu uscaturile ei.

    RăspundețiȘtergere