luni, 12 noiembrie 2012

Fotografia zilei

Hornul de langa casa.

5 comentarii:

  1. Oare la ce foloseste,acest horn?sper sa scri aceste explicati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare la ce foloseste un horn?Sa scoata fumul. Doar ca aici focul se face ...sub casa , iar fumul iese ..pe langa casa. Incalzirea se face prin podea, e bine ca aici nu umblam cu sosete prin casa iar patul e pe podea. Si eu m-am mirat cand am vazut hornul prima data. Ms pt intrebare si sa stii ca multe minunatii is pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un hanok si un horn in curte e tot ce-mi doresc la momentul asta.Nu-i asa ca sunt modesta ? Hahaha

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil a venit frigul pe acolo...Sa vezi ce bine ti-o fi cand iti arde popoul (ca stai pe jos desigur aici)si iti ingheata nasul.Eu am zis ca sunt asa ca un pui la rotisor , ma parpaleam ba pe o parte ba pe alta, si nasul era beton...ha...ha..

      Ștergere
  4. Imi impac eu nasul,numai sa simt ca mi se aprinde fundul intr-un hanok.Nasului ii fac caciulita...asa renunt si la batista.Cand e caciulita ca o tabla...o schimb.Ha,ha,ha.

    RăspundețiȘtergere