duminică, 18 noiembrie 2012

Si totusi exista iubire

Da , inca mai exista iubire.

iubirea care in acest secol a inceput sa se cheme ...banul!!  Pt multi si multe, daca ai sau are bani ne...iubim. Mai facem si nunta, mai divortam ca de...nepotrivire de caracter.
Si totusi mai exista si iubire . In poza sunt 2 tineri ce s-au casatorit astazi, au si o fetita frumoasa de 1 an.Nunta a fost azi si a fost ceva nou pt mine. Pt ca ea este vietnameza, el este ...surdo-mut. Ma intrebam cum va fi ceremonia, eu aia curioasa. Deci a fost in limba coreeana si tradusa in semne.
Doi tineri frumosi, ea vorbeste, o limba straina(ei a invatat si coreeana acum) el vb prin semne. Si uite ca iubirea nu e imposibila , nu are nevoie de un limbaj sofisticat.
Povestea noastra? Merge inapoi in anul 2002, cand eram o inflacarata sustinatoare a echipei de fotbal, campionatul modial era in toi, eu si fata mea cea mica eram in mijlocul intersectiei in buricul targului sa vedem meciul la unul din marile ecrane instalate acolo.Era cald, foarte cald, soarele ardea fara mila, nu tu umbra acolo, si noi am plecat sa ocupam loc din timp.Imbracate in tricouri, cu trompeta  si alte acareturi. Dar ...fara pic de apa!!! Ma ofileam de sete, imi fierbea capatina, nu puteam pleca ca era o mare de lume in jurul meu.In spatele meu era un baiat ce mi-a dat sticla lui cu apa. Dau sa vb cu el , sa-i multumesc. Sa realizez ca e surdo-mut. I-am baut toata apa, am urlat si pt el la meci, am batut din palme si ne-am imbratisat de bucurie pt ca castigase Coreea meciul. I-am dat nr de tel ,ma gandeam sa bem un suc candva , sa ma recompensez. Si ne-am intalnit, am vb prin ...Dumnezeu stie cum. Ca el engleza nu stie, eu nu scriu coreeana, macar prin scris.
Intr-o zi m-a sunat un translator , sa imi spuna ca ma invita amicul la ziua lui. Mare mi-a fost mirarea sa aflu ca era o ...dubla aniversare. Are un frate geaman! Eu eram singura ce aveam nevoie de translator, ca cei catva prieteni erau la fel ca ei. Ma gandeam ...oare merg din mila? ca prieteni multi nu are, bogat nu e , afara il daduse de la munca cu cateva zile inainte.  , ....si totusi e om, ce se bucura cand ii raspund la mesaje, cand ma vede. Ce ti-e viata! gasesti prieteni unde nu te astepti.A platit un translator numai sa poata conversa cu mine cand ne-am mai intalnit.
Si am descoperit ca exista aici un program, adica suni un nr de tel, cel de acolo te intreaba ce nr sa sune si el "vorbeste"in locul meu, adica scrie texte pe telefonul lui si mie imi citeste ce scrie el.
Au trecut 10 ani, nu uita sa imi trimita mesaje, sa ma certe ca nu ii raspund, si nu aveam nici o scuza sa ma port asa. Am primit invitatie la ziua fetitei, a celuilat frate geaman,  nu am fost, nu i-am raspuns...Am realizat ca ma numara printre amicii lui si el de cand am fost la ziua lor.Azi s-a casatorit si mi-a zis ca nu e suparat...ca l-am ignorat.
Sincer mi-a parut bine ca pot merge, ca inca sunt acasa . Au fost doar familia lui(parintii vorbesc deci e vb de ceva boala nu e ereditar)si catva prieteni ce nu vb. Fetita da, vorbeste si pt el!
Doi tineri frumosi ce au demonstrat ca totusi exista iubire.
Si mai exista iubirea de oameni....sa nu uitam asta.

4 comentarii:

  1. Frumoasa poveste ,frumosi tineri ,fi prietena lor ,merita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca iubirea nu are nevoie de vorbe...ea se naste intre suflete,iar sufletele vorbesc aceeasi limba indiferent de unde vin.Asta e valabil si intre prietenii adevarati.Chiar daca nu vorbesc cu anii si chiar daca nu se intalnesc cu anii,prietenia nu dispare.Mergand la aceasta nunta,ti-ai facut fericit prietenul....si cred ca si tu te-ai simtit impacata.Oricat de mult conteaza partea materiala in ziua de azi,iubirea va exista pana la sfarsitul lumii chiar daca noi nu recunoastem asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Mariana, da , m-am simtit impacata si m-am bucurat sa vad ca nu imi purtau pica ca i-am ocolit si nu le-am raspuns macar la mesaje.
      Ma bucur ca esti iar langa mine, cu visul tau cu tot. Toti avem cate o dorinta , a mea e de a fi pe o plaja undeva pe o insula mai pustie si apa verde -albastra, al tau e de a fi aici. Si Mariana, poate ne vom vedea visurile implinite. Pana atunci, am sa scriu cate ceva despre lumea din ist capat.

      Ștergere
  3. Buna ziua!Bine ai trecut...., peste una din provocarile vietii tale!Iubirea este singura stare umana care nu poate fi reprimata,contestata,furata,inchisa sau uitata.Noi oamenii insa trebuie sa stim cind,cum si fata de cine...,sa o manifestam daca nu vrem sa suferim.Sanatate maxima si ginduri pozitive, sa ai mereu in calea vietii!

    RăspundețiȘtergere