duminică, 30 mai 2010

La templu




Slujba de seara este anuntata cele 4 instrumente facute din materiale diferite. Toba va anunta toate vietatile cu 4 picioare, pestele din lemn toate vietatile din ape, toaca din metal , toate aripatele vazduhului, iar clopotul ce va fi ultimul batut cu acel tavalug mare, va anunta oamenii. Fiecare dintre noi am batut in clopot . Am mers in templu si ne-am asezat pe pernite. Dupa ce s-a batut nu gong de lemn a inceput rugaciunea , ce a fost presarata si cu inchinaciuni.

Templul are si o poveste. Mesterul ce l-a construit mergea sa se relaxeze in sat unde a intalnit o femeie , au devenit amanti , el avand incredere in ea i-a dat toti banii castigati . S-a intors sa termine lucrul...dar cand s-a dus din nou in sat , ea fugise cu toti banii lui. A cautat-o , dar degeaba. Si cum nu avea alta cale de razbunare, a facut 4 sculpturi , nuduri de femeie ce le-a pus sa sustina acoperisul(nudul reprenta rusinea ei) cu ambele maini, si a blestemat-o sa-i fie viata grea ca acel acoperis. Dar 2 dintre sculturi o arata cu o mana lasata pe genunchi, in semn de relaxare (i s-a facut un pic mila de ea si a lasat sa-si odihneasca pe rand bratele).
Hei ...dupa slujba a inceput initierea in meditatie. Budha a stat in pestera 6 ani , timp in care nu a iesit deloc de acolo , a meditat cu fata la un zid de piatra. Noi ...am avut noroc caci ne-a dat numai 20 min sa meditam(si cum tema cine sunt eu era prea grea, am avut tema fericirea). 20 de min ce par ani , gandindu-te ca stai intr-o pozitie f incomoda pt noi cei cu picioarele lungi si neinvatati cu pozitia de asezat turceste , cu spatele drept) te zgaiesti la un punct imaginar la 1 m in fata ta si meditezi la ...fericire. Eram f fericita ,eu cel putin. Am zis ca nu mai am genunchi viabili sau cel putin ai mei sunt?ca nu mai ascultau deloc. Daca miscai, un bat pe spinare...ha ha...te si trezea din somnolenta . 2 reprize de medititaie cu o tura de camera intre ele. Buna lectie pt ca afli de ceea ce esti in stare. Adica de lucruri imposibile. Am plecat mai in 4 labe de acolo(numai buna sa ascult toba acum...ha...ha... nu clopotul)la somn stingerea ora 9! Ce liniste , si oracait de broaste!!! ...doamne o binecuvantare dupa claxoane si tipete de lume stresate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu