duminică, 30 mai 2010

Partea a treia: tempul.




In curte sunt atarnate mici felinare viu colorate ce au etichete cu numele celor ce asteapta rugaciuni si tema lor. Si nu putea lipsi izvorul , cu apa rece si curata , in cupa cea mare se aruncau si monezi pt dorinte de a se implini.
Dim la 4 , cand s-a auzit clopotul trebuia sa fim drepti , cu paturile aranjate si in papuci sa mergem la ruga de dim. Da...nu stiam ce ma asteapta. Numai 108 inchinaciuni, una dupa alta , facute cu tot ritualul de 10 timpi. Ioi!!! asta da incercare de a atinge iar imposibilul... ce a devenit posibil.
Micul dejun , unde fiecare isi ia castoanele, faca galagie de genul a intrat nora-n blide...ca e de rau. Iti pui singur cam cat poti manca, nu se arunca nici un dumicat acolo. Apoi speli castroanele , le stergi si le pui exact la loc. Vei termina de mancat tttooootttt odata cu preotul...of , noroc ca ne-a pasuit ca altfel ...eu eram cea pedepsita.
Si ...la munca ! Calare pe maturoie, am dat roata curtii si drumului pana la poarta din vale. Astazi astepat musafiri multi, preoti, si nu numai , budhisti , din multe tari la un festival.
Am servit apoi ceai din frunze de lotus si am dezbatut rezultatul meditatiei ce am avut-o seara, despre fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu