duminică, 13 iunie 2010

Cu vaporul...







Am fost sa filmez in Incheon, unul din episoade a fost despre podul ce traverseaza golful, e al 5-lea ca marime in lume. Am luat si vaporasul spre insula Palmi. Pe tot traseul ne-au urmat pescarusii, iar noi i-am hranit cu bucatele de snack pe care le mancau din palma. Mai ciupeau si degetul , dar a fost super. Tot cardul ala de pescarusi galagiosi...Parca era la Mangalia...of mi se facuse dor de casa. Pe vaporas grupuri de oameni ce mergeau pe insula sa manince peste crud. Acolo au urcat cei care coborasera de pe celalat vapor, erau satui si cam cu ...chef. Asa ca au dat drumul la karaoke si tine-te muzica si topaiala. Am trecut pe sub pod...este imens. Si construit dupa cele mai moderne standarde. i am inteles ca nu conteaza de fapt lungimea , ci gradul de dificultate si marimea intre cei 2 piloni principali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu