luni, 21 iunie 2010

Ma doare sufletul...

Ca mult suflet pun in ceea ce fac. Si ca din pacate rasplata e ...sa intorc si celalalt obraz. Nimeni oare nu mai e loial nimanui, nici unei cauze? Am facut multe emisiuni la radio fm aici in Seul, si multe la radio pe net. Diferenta este , dar si asemanari sunt. Radio fm toate emisiunile erau live, nu putei sa intarzii, si timpul era limitat. Nu poti sa intri peste emisiunea colegului. Am inceput acolo, ca invitat intr-o emisiune. Si ...am ramas cat a tinut grila de programe , tot sezonul.se pare ca ascultatorii au gasit interesante povestile mele. Acolo stateam in fata microfonului eu si celalalt moderator, radeam , dezbateam tema impreuna , citeam mesajele ascultatorilor... muzica era putina. Pt ca aveam o tema. Si imi aduc aminte ca aveam cateodata si live webcam, dansam...era frumos. Urma apoi cafeluta cu colegii(inclusiv redactorul si producatorul)si discutam despre ce va fi in urmatoarea emis.
Radio pe net, o alta lume, virtuala. Nu ne cunoastem inca personal, colegii intre noi, dar am discutat multe, despre noi, despre emis. despre muzica, despre ascultatori...bune si rele. Si ne-am imprietenit ...tot virtual. Nu e deloc usor sa faci emis aici. Singur iti pregatesti emisiunea, plus muzica, stai de vorba cu asculatorii, si daca tii sa faci treaba buna , trebuie sa te pregatesti. Daca esti doar dj, pregatesti play list si cam atat, astepti dedicatiile. Desi acopera o arie mult mai mare, un click si te asculta...Honolulu... orele cu auditie de varf sunt seara. Ei si incep ...discutiile. Compratiile... unii vrem mai mult decat cativa ascultatori la ore imposibile. Desi calitatea uneori lasa lasa de dorit , ne umflam in pene singuri, ne imbatam cu apa chioara. Nu conteaza multe aici, depinde de ascultatori. Si cum in ROMANIA manele , si acea muzica intre una si alta e la moda , e greu sa faci fata cu o emisiune de poezii , muzica folk sau alte genuri. Si daca nu esti dispus sa faci compromisuri, nu prea ai sanse sa reusesti . Te lupti cu tine insuti, cu ceea ce ai vrea sa faci si ..ceea ce se cere. Si multi solisti au aceeasi sansa, sa cante intr-un cerc restrans de auditori muzica buna , de calitaate, sau sa se lase dusi de val, sa cante pt oricine, orice se cere. Banu` sa pice.
Mai rau e cand o faci degeaba, ca nu ai nici macar satisfactia sa fii apreciat pt ca incarci sa faci ceva frumos... se cere numar ...cati mai multi ascultatori , esti etichetat la cantitate.. . Vezi colega , eu am atatia ...tu ? dar eu fac emisiuni la ora 12 , poate la 4 , poate cu teme culturale, dar cine asculta poezii? sau povesi nemuritoare? la acele ore oricum lumea e la servici... satula de povestile sefului.
Dar ma doare sufletul cand cei ce trag la aceeasi barca cu tine, te lasa sa te scufunzi singur. Isi pregatesc din timp colacul, sarind in barca altui post de radio, dupa ce au facut gaura in barca, nici macar nu te anunta ca ....vine potopul. Doar primesti un mass ca te invita sa il asculti la cutare post. Si ramai fara un cuvant, ca doar ieri te pupa si iti ura noapte buna si azi... Are rost sa intrebi de ce? E totul voluntar, de placere,...si astfel de lovituri te darama uneori si te face sa renunti la ceea ce tu ai crezut ca e parte din viata ta: sa aduci un zambet , o mangaiere in eter celor ce sunt departe de casa, singuri cateodata si care nu au nici o vina ...
Si ramai cu acel sentiment ca ai fost folosit doar ca perelina de ploaie....acum ca a venit soarele , nu mai esti de folos. Am multi ascultatori acum...na sac! Is cineva!

7 comentarii:

  1. Cata dreptate ai fata draga.Din pacate asta e mentalitatea romanului:cantitate nu calitate.
    E adevarat ca suferi si te intrebi atunci cand vezi ca cel cu care ai plecat la drum sare in alta barca cand vede ca cea in care a fost pana atunci nu-l duce asa repede spre ,,glorie'', dar crede-ma Jeni asemenea oameni sunt peste tot si eu una le acord toata mila mea.
    Faptul ca mi-au iesit in cale nu are nicio importanta, asa cum nu au importanta buruienile de pe marginea drumului.

    Mirela Godina

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic nu-i mai frumos in viata decat clipa prezenta si nu merita sa se sfasie sufletul pentru cine nu poate duce mai departe jugul.Pacat ,pentru timpul pierdut in suferinta. Pace si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cindva imi placea tare mult cafeaua cu lapte..apoi nu mi-a mai placut... vroiam doar ciocolata calda, acum nu imi mai place si beau doar ceai de soc, dar poate la anul voi vrea altceva..
    Cind alegi alt loc de munca , nu intotdeauna o faci ca urmaresti ceva.. poate pur si simplu esti plictisit si simti ca trebuie sa faci o schimbare :) .. la mine asta a fost cind am renuntat la ceva si am ales altceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. draga Ninule, nu e pb sa schimbi meniul, dar sa pleci fara a spune macar la revedere, si nu sunt impotriva plecarii, dar a pleca si a trada difera.Se putea spune ceva, desparti ca oamenii, cu o vb buna.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da ,si eu cred ca despartirea trebuia facuta in limita bunului simt si sa ramaneti prieteni,au mai fost cazuri si sa pastrat prietenia,dar sa fugi ca un las,de astfel de oameni trebuie sa ne ferim,desi nu putem cunoaste ce intenti are un om ,mai ales virtual.Eu sper sa reparati barca sa nu se scufunde ,sa continuati sa faceti emisiuni frumoase si multe.BAFTA

    RăspundețiȘtergere
  6. De si am ascultat aproape tot timpu acest post de radio fiind ofline pentru ca la unii nu le-a placut de mine(am fost scos din lista)sincer sa fiu ce am citit pe acest blog pe mine m-a daramat.

    RăspundețiȘtergere