duminică, 12 septembrie 2010

A doua zi la Fancel


Pai trebuia sa merg si a doua zi. Am luat-o pe mama si...picioarele la spinare, da de om gasi vreo cursa. Nik, iar nu se stia cand a fost si de unde... noroc ca vecina Mirela inca nu plecase , l-am convins pe sotul ei ca merita sa mergem, si gata pe cai!!!

Am ajuns la marea inghesuiala, tot soare si o zi torida. Si ca sa le fac in ciuda celor din primarie, m-am imbracat iar in costumul meu neoriginal. Azi ceva concursuri erau organizate de tv-ul prin cablu Gliga. Concurs de reporteri(care deja se terminase, si unde cica i-au pus pe cei 3 tinerei sa recite capra crapa piatra-n patru....) dar urma flamindul satului si ceva de chiuit. Pe scena se anuntau iar mari artisti. Am dat o tura cu mama satului alegoric, am trecut pe la... institutul de lb straine sa vedem azi ce lb se vorbeste....era la moda ...chineza:"haifanfan".hahaaa

Cum pastravul sfaraia pe gratar am zis sa luam si noi, eeee dar pretul era prea piperat asa ca am renuntat si am servit ceafa si o bere rece. Cam greu am gasit locuri la mese lume multa azi. Si o desebita placere mi-a facut intalnirea cu Voichita, colega mea de la radio Sunshine.

Ne-au incantat cu frumoase melodii si dansuri cei din ansamblul Muresul, Leontina Pop, Dorina Oprea, Robert ...si ...din pacate nu mai stiu cum. Iar pe seara Aurel Tamas. Am dansat iar , de data asta cu Voica...si o doamna bine ,taranca ca mine.

La fel de multa lume imbracata traditional, adica mai nime. Concursul era asa dupa ora 22 , la ce sa stea toata ziua imbracati?

Dar eu am fost invitata de Robert pe scena sa joc cu el...tanar solist din zona Sibiului.Eeee ...nici nu imi placea mie acolo pe scena, dar nu am mers, ce pacat!!!

La flaminzila au fost 3 baieti tinerei din sat care au trebuit sa pape cate un botz de mamalica cu ...ceva. Care termina primul , dar fara sa se strambe. Si era botzul cu branza dar negru de...piper. L-au dat cate o bere dupa concurs saracii, ca mai sa faca infarct de atata piper.

Dupa ceva asteptare apare si Tamas...sicera sa fiu nu m-a impresionat prea mult. Parerea mea personala... poate am eu alte gusturi. Si nu am asteptat pana la sf , se facuse frig si era deja ora 22. Am lasat balta si concursul de costume, (desi tare eram curioasa de unde naiba apareau cei imbracati si cum aratau costumele vechi de vreo 100 de ani, pai daca le imbraci numai la astfel de ocazii cate juma de ora , linistit le vei avea inca 100 de ani ca noi in lada). Si nici focul de tabara ...nu am vazut . Mi-am luat la revedere de la noii mei prieteni francezi , cu imbratisari si pupaturi. Au plecat inaintea mea, ca erau obositi, dar poate ne vom intalni la o noua editie, cine stie.

Am facut o mica comparatie intre prima si cea de acum editie. Poate pt ca a fost prima m-a emotionat mai mult, lume multa imbracata in costume, de la bunici la nepoti. Paine si sare a fost ...acum parca prea comerciala, lumea nu participa efectiv la festival. Unii chiar au zis ca in afara de catva mici si muzica pe scena nik interesant. S implice cei veniti cumva, si la concursurile initiate nu au avut participanti. Oare romanul nu stie sa se distreze? Sa rada, sa dea mana cu mana la o hora, sa faca o invartita , desi toti solistii chemau lume al dans nimeni nu o facea. Pacat, ca am devenit atat de ...pasivi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu