marți, 21 septembrie 2010

La Cluj




Eee, dealurile Clujului...pai ma sui in dealul Clujului...sa vii sa vezi!!! Am ajuns si la Cluj. Frumos oras.


De la Beius am luat ...un nene ce nu a vrut sa plece pana nu i-am platit toate locurile din masina, desi s-a mai urcat un baiat. A fost bine pana la intrarea in Oradea. Acolo a inceput circul. Masina din spate ne claxona...si al meu sofer a inceput tirada injuraturilor, a deschis usa s-a dat jos sa-i dea o lectie celuilalt ca si-a permis sa ne claxoneze(desi omul avea dreptate ca mergeam pe mijloc )acolo in mijlocul intersectiei. Doamne ce injuraturi si ce ridica pumnul!!! L-am strigat ca sa nu uite ca nu e singur , ca la banii ce ii dau nu am nevoie si de circ, dar sa mai merg pe la politie ca martor. Ei dar ...cica pana acolo am platit , desi vb a fost pana la gara. Alti bani, alta distractie. Si ca sa nu ma enervez si eu , am zis ca nu ma intereseaza motivele lui de a fi nepoliticos ,sa ma duca la gara ca pleaca trenul. Am ajuns la fix sa iau bilet si sa ma sui in rapid. In vagon, mirare mare. Pai rapid modern zic io, ca la mijloc era stil ..bou-vagon, ca la personalele din -nainte. Cum ostile stau fata in fata...am intrat in vb cu tinerii ce mergeau la mare. Si ei mi-au dat orarul microbuzelor ce circula in Beius, data viitoare sa fiu pregatita.


Am ajuns in Cluj. Si ma astepta varul in gara , asa ca am terminat cu peripetiile.


Clujul are de toate. Am vizitat catedrala, gradina botanica, malul Somesului(cu dj Delta am fost , si prin marele parc din oras, de... sa vedem cat de faine is ardelencele, ca dj e din Campulung Moldovenesc). Si uite ca am reusit sa vad un alt coleg al radioului, unul care mi-a cam dat de furca, si care mi-a zis ca emisiunea mea e ...buna, dar...asa ne-am cunoscut, pe net. Dar in realitate , Dj-ul e un baiat cat se poate de exigent in privinta a tot ce face. Si face bine ce face, pt ca ii place. Pune mult suflet si daruire, este un prieten virtual minunat(pai nu degeaba ne certam pt. el , eu si ascultatoarele care cica au fost primele candidate). Iti doresc mult succes in continuare daraga Dj Delta.


Am fost apoi in Gherla. Multe amintiri ma leaga de acest mic orasel, unde am rude si prieteni. Dar nu puteam sa nu trec pe la vara pe acasa...tot pe malul Somesului, Doamne cum trec anii....Mihai e la pensie, e bunic deja, iar verisoarele ,carora la dadeam sa pape cu biberonul , au copii acum marisori. Si pana in Diviciorii Mici am fost, sa punem o floare la mormantul bunicii mele, si nu numai.Ca atat mai avem acolo, cruci si o casa ce sta intr-o rana. Nu pot sa nu vad acele locuri, fac parte din viata mea, am fost acum, dar cu gandul inapoi...cand traiau toti cei dragi noua. Am papat pere varatice, lipcii cu branza....dar din pacate nci un bivol nu se mai arata la apus pe ulita, ce bun era bulzul cu lapte de ghibolita!!!!


In drum spre Cluj , am oprit sa bem o bere. Si cum a inceput taragotul sa zica cu foc, a trebuit sa facem un dans, ce dor mi-a fost de o invartita!!!


La Cluj , dupa ce am facut o emisiune traznet cu Dj Delta, am fost la discoteca, cu varu, ce nu a uitat timpul petrecut la baluri prin satele vecine, si Diana (ce frumos e la 18 ani...) sa nu uit de Dali , o frumoasa d-soara din acelasi an...18.


Au!!!distractie , muzica, dans. Am facut cunostinta cu lumea muzii de acolo(dj-ul nostru are ..relatii de!!!) Frumos a fost, doar ca nu am auzit vreo 3 zile mai nimic. Rockul inca imi batea in timpanele ce au fost gata sa ma lase... Desigur ca nu puteam sa plec si sa nu fac emisune cu Fam. Turc ,care m-au uimit prin compexitate. El, barbat bine , dar plin de romantism , un poet ce mai, recita de numa...ea , o mama si prietena , plus bucatareasa minunata. Fetele: Diana , tineretea in puterea cuvantului, Teo, o mini printesa. Sa nu uit de ...Michael , motanul cel negru ce a fost adoptat in ziua in care a murit regele muzicii pop.


Frumos acolo , pe dealurile Clujului, unde natura si-a facut pe deplin datoria. Am plecat cu regrete ca timpul trece asa de repede langa oameni minunati.


3 comentarii:

  1. Ma leaga si pe mine multe amintiri de Cluj,de verisorii nostri de acolo,Romeo ,Marilena,Petrica ,Ortensia ,Mihai (care imi sunt si nasi de cununie )si la tara am fost doar intr-un an ,dar a fost minunat ,mergeam la discoteca la camin si ne certa bunica,ca umblam ca baieti la coscoteca.Vremuri bune si minunate ,offff,ce dor imi e de ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Clujul e orasul meu de...suflet!
    Multe peripetii ai mai avut!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos scris :D Poate ca o sa mai avem astfel de ocazii, de ce nu? Data viitoare sper sa-ti mai arat o parte a Clujului, cel putin asa cum am cunoscut-o eu, si poate si alti prieteni ai mei (parteneri, colaboratori) cantareti. Oricand ai drum pe aici oprestete acolo unde un prieten asteapta sa-ti mai vada odata zambetul si tineretea pe care a vazut-o la prima privire in tine. Succes!!!

    Asculta muzica! Vibreaza! Danseaza! Iubeste! Vei simti ca prinzi aripi

    RăspundețiȘtergere