vineri, 17 septembrie 2010

O zi...cu soare.


Ieri a fost o zi cu soare, frumoasa. M-am gandit sa iau picioarele la spinare si sa fac o plimbare in parc. Ala mare, care e pe malul raului Han...Zis si facut. Ma gatesc , sui in bus si ...cobor in statie. Pun ochelarii de soare, fac ochii roata, imi umplu sufletul de senin si hai sa trec imensul bulevard. Trec jumate, si ca sa nu ne plictisim pana prindem urmatorul semafor, e un loc de popas, intre flori. Si printre claxoane si scrasnete aud...miauuuu...miauuuu... nu se poate, ma uit asa pe sub ochelari, ca de ...poate nu vad din cauza beznei ce mi-o ofera lentilele...dar nik! Iar miauuu....si in sfarsit iese un botz de blanita tarcata. Ce se da la mine! O iau si o pun pe banca...dar miaul nu se opreste ...caut directia si vad ca apare o codita micaaa, si alt ghem de blanita. Au!!! doi pui mici ce abia au deschis ochisorii voiau sa treaca strada saracii dupa noi. Nu !!! i-am luat sa nu-i calce nervoasele motoare ce asteptau ambalate ...Dar ce fac ? Doamne! eu care plecasem la plimbare!!!! acum aveam 2 gheme cu blanita ce miorlaiau si se agatau cu gherutele de degetele mele. Am gasit pe trotuar o mini sacosa de carpa, i-am bagat acolo...ma uitam la malul apei...la pisi din sacosa... nu m-a lasat sufletul sa ii arunc acolo iar.


Am luat autobuzul si ...acasa, trecut pe la sital sa vad in ce stare sunt. In afara de foame si praful din blanita erau o.k. Acum is acasa le dau lapte cu biberonul . Dar sper sa gasesc o inima iubitoare sa ii creasca. Ca ale mele cele 3 pisi au intrat in greva, scuipa si sasaie ...de numa. Nici pe mine nu ma vor , sa le mangai sa le dau papa , ca miros a ...pisi strain. Of, cine i-o fi aruncat acolo?


Si ma gandesc, cum de uneori se potrivesc lucrurile. Domnul Nostru o fi zis ca ...ar fi bine sa fac o fapta buna, sa salvez cele 2 sufletele.

2 comentarii:

  1. Sint superbi :)..si cum tu esti o mamica iubitoare de pisici sint sigur ca vor ajunge mari si frumosi, sa-i aduci unu la Mirela si unu la Voica cind sint mari sa vezi ce bucuroase or sa fie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna idee...unul e motanel, sper sa nu se bata pe el...ha...ha.

    RăspundețiȘtergere